گفتگوی مدیر عامل کنزا با مجله ساختمان

شرکت مهندسی آفتاب تابان کنزا با برند تجاری کنزا با بینش و تلاش برای رسیدن به آگاهی بیشتراز علوم و فنون نو و بکارگیری مدیریت و بهره گیری از نیروهای متخصص و کارآمددر حوزه پیشرفت و افزایش دانش عملی کارکنان خود را پدید آورده و در جهت توفیق روز افزون و حضور فعال در صنایع نفت،گاز ،پتروشیمی وساختمان ،بالاخص طراحی و ساخت دستگاه جوش فورجینگ سر به سر میلگرد وآرماتورها (جوش اکسی استیلن و مقاومتی)تلاش گسترده ای را مبذول داشته است.

گروه مهندسی کنزا (با شرکت مهندسی پایندان آتیه،فرآیند جوش کنزا و اینک آفتاب تابان کنزا) پس از یازده سال تجربه و تحقیق و گردآوری قویترین تیم های علمی و مهندسی بر آن است تا با تغییر شیوه های ساخت و ساز وتولید، با ایجاد سرعت و افزایش استحکام و عمر مفید و کاهش هزینه های ساخت و تولید تحولی عظیم در صنعت ساختمان ، نفت و گاز کشور ایجاد نماید. که خوشبختانه این امور محقق گردید و ما توانستیم نتیجه تحقیقات وزحمات شبانه روزی خود را با بومی سازی تکنولوژیهای روز دنیا در زمینه صنعت نفت،گازو ساختمان هر چند کوچک ،بگیریم.

رضایت مندی مشتریان و کلیه طرفهای ذینفع از نحوه اجرای با کیفیت و اقتصادی پروژه ها و تعامل سازنده کارکنان و مدیران شرکت دراجرای امور و رفع تنگناها از افتخارات شرکت آفتاب تابان کنزا می باشد وامید است با تداوم سیاست های پایه ریزی شده، همگام با تغییرات محیط در جهت ایفای تعهدات و حصول اهداف موفق باشیم.

افتخار آن را داريم كه با شعار تجـربه ، اسـتـحكام ، صرفه جویی جايگاه رفيعي را در ميان شركتهاي معتبر و بزرگ صنعتی وساختماني ايران به خود اختصـاص داده ايم . اين شـركت در راستاي اهداف كيفي و ماموريت هاي كاري خود و با نظـر به اهداف فوق توانسته اسـت گام مثبتي در جهت تحقق بـرنامه هـاي آتي شركت بـرداشته و شهرت و سرآمدی خودرا مديون نوع روش كار و بومی سازی صنایع روز دنیا وخط مشي حـاكم بر شـركت می داند. در اين راستا ايجاد تشكلهاي تيمي و بكارگيري توامان علم و تجربه پرسنل مجرب در علوم مهندسی (مکانبک،الکترونیک،ساختمان ومواد) وتجهیزات مدرن ، رمز موفقيت گروه مهندسی کنزا در اجراي پروژه هاي طراحی وساخت در زمینه های مختلف صنعتی وساختمانی از جمله تجهیزات جوش فورجینگ سر به سر میلگردها (آرماتور ها ) بوده است.


امتیاز: 5 از 5. مجموع 13 رای
در حال پاسخ به: [انصراف]
تعداد حروف باقی مانده: 500
Captcha  
۱۴۰۱/۰۴/۲۲ | عمومی | مدیر سایت | بازدید: 754 | 1657707492